sobota, 9 marca 2013

Zdobycze z Rossmana

Hej :)
Udałam się dziś na małe zakupy a że po drodze zahaczyłam o Rossmana, to skusiłam się na kilka produktów. A że troszkę jestem chwalipięta to poniżej fotka ;)


Jedynym znanym mi kosmetykiem jest kulka z Garniera, reszta to moje chcieje :) więc jestem bardzo usatysfakcjonowana faktem iż wpadły w końcu w moje ręce. 
Krótka charakterystyka moich zdobyczy:

TUSZ DO RZĘS LIFT LASH XXL VOLUME WIBO

9.89 PLN

TUSZ DO RZĘS THE ROCKET VOLUM EXPRESS MAYBELLINE

26.99 PLN

ANTYPERSPIRANT W KULCE CLEAN SENSATION GARNIER

8.99 PLN

PODKŁAD WAKE ME UP RIMMEL

39.99 PLN

KREM DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA I KAKAO ISANA

9.99 PLN


Już od jutra zabieram się za testowanie bo bardzo jestem ciekawa czy kosmetyki te spełnią moje oczekiwania. Oczywiście nie omieszkam się z wami podzielić swoją opinią ;) 

Macie coś z powyższej listy? Używacie? Jakie opinie?
Chętnie się dowiem czegoś od was na ich temat :)

Herbatkę czas zaparzyć...
Buźka :*

14 komentarzy:

  1. Z tych produktów mam tylko balsam Isana i bardzo go lubię, mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skusił mnie swoim składem, pojemnością i ceną :) a zapach jest przecudowny :) zobaczymy czy polubi się z moją skórą

      Usuń
  2. muszę kupić to masło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak lubisz kakaowe zapaszki to przypadnie ci do gustu ;) a co do właściwości to nie wiem dopiero zacznę testy

      Usuń
  3. Czytałam gdzieś, że to masło jest fajne;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby ;) ale za zapach już ma u mnie ogromnego plusa :)

      Usuń
  4. jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie tusz Wibo...u mnie szału nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ponoszę" go jakiś czas i na pewno podzielę się opinią ;)

      Usuń
  5. jestem ciekawa tuszu THE ROCKET VOLUM EXPRESS MAYBELLINE ;)!
    świetne nowości
    sporo tego
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko go popróbuję wrzucę jakąś notkę :) póki co szczota mnie zachwyciła...
      dziękuję za komentarz ;*

      Usuń
  6. No to Ci od razu powiem, że namachasz się przy demakijażu The Rocket. Ciekawe jak się sprawdzi :) Może przynajmniej Tobie nie będzie się odbijać pod brwiami ...

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję że nie będzie bo chciałabym się z nim polubić :) ta szczota... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten krem z Isany i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ochoczo go teraz nakładam na siebie i podoba mi się bardzo :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i spędzony u mnie czas:)